مديرکل تربیت بدنی استان یزد خواستار رسیدگی فدراسیون فوتبال به شکایت تربیت یزد شد

یزدفردا "مدیر کل تربیت بدنی یزد روز دوشنبه 18 مردادماه 89 در حاشیه مجمع سالیانه هیات فوتبال استان خواستار رسیدگی جدی فدراسیون فوتبال به شکایت تیم تربیت یزد در استفاده غیر قانونی تیم صنعت نفت آبادان از یک بازیکن در لیگ دسته اول کشور شد.
سید غلامرضا کمانه " گفت: علیرغم اینکه تیم فوتبال تربیت یزد مدتی است شکایت خود را به فدراسیون فوتبال بخاطر استفاده غیر فانونی تیم صنعت نفت آبادان از حامد سرلک ارسال کرده ولی متاسفانه هنوز توسط این فدراسیون هیچگونه جوابی ارائه نشده است.
وی اضافه کرد: کمترین توقع از فدراسیون فوتبال این بود که برای روشن شدن قضیه نسبت به بیان شفاف آن و ارائه دلیل و مدرک و جوابگویی به تربیت یزد اقدام می کرد.
کمانه تصریح کرد: یکی از شعارهای دولت کریمه و شخص رییس جمهور محترم تحقق عدالت است و ما هم خواستار رسیدگی به موضوع برای انجام عملی این شعار هستیم.
وی اظهار داشت: ما تابع مقررات هستیم و می خواهیم حق فردی و تیمی در لیگ تضییع نشود و این خواسته بر حق و طبیعی همه علاقمندان و دلسوزان فوتبال استان می باشد.
 تیم صنعت نفت آبادان در چند مسابقه خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل گذشته از حامد سرلک که سرباز بوده استفاده نموده و این امر موجب اعتراض تعدادی از تیم های لیگ دسته اول بخصوص تربیت یزد شده است.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا